• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Klarnakortet via klarna-appen

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 374
Mottagna reaktioner
13 453
Poäng
8 917
Älskar klarnas kundtjänst. De gillar att koppla runt en så man måste dra samma story tre fyra gånger. Jag vill bara kunna använda mitt kort. Har ingen skuld på det och fattar inte varför det är spärrat för köp.


Idioter!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 576
Mottagna reaktioner
7 012
Poäng
4 807
Älskar klarnas kundtjänst. De gillar att koppla runt en så man måste dra samma story tre fyra gånger. Jag vill bara kunna använda mitt kort. Har ingen skuld på det och fattar inte varför det är spärrat för köp. Fick svar nu efter en halvtimmes väntan, spärren måste tas bort av en annan avdelning, det tar två eller tre veckor.....att trycka på en jävla knapp i datasystemet.... give me a break...
Det är Klarnas kundtjänst det o_O
 

XlonyX

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
10 Januari 2019
Meddelanden
378
Mottagna reaktioner
218
Poäng
407
Är det någon mer som varit med om att det inte fungerar att delbetala köpen?
 

Chris123

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
11 Oktober 2018
Meddelanden
219
Mottagna reaktioner
73
Poäng
217
Hej,

Någon som vet om det går att tanka på automatstationer med Klarna-kortet utan något strul ?
Vet att det reserveras 1500 kr på de flesta ställen när du startar en tankning, men den försvinner när du tankat klart,,
och det rätta beloppet ska debiteras då.

Någon med erfarenheter.
Hälsn Chris :)
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
Hej,

Någon som vet om det går att tanka på automatstationer med Klarna-kortet utan något strul ?
Vet att det reserveras 1500 kr på de flesta ställen när du startar en tankning, men den försvinner när du tankat klart,,
och det rätta beloppet ska debiteras då.

Någon med erfarenheter.
Hälsn Chris :)

Vet inte vad automatstationer är, automatbil? Vi har inte det men tankar på klarnakortet ibland. Man kan klicka delbetala på tusenlappen sen efter en stund.
 

Chris123

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
11 Oktober 2018
Meddelanden
219
Mottagna reaktioner
73
Poäng
217
Menar, du betalar direkt vid pumpen=automaten, man går inte in och betalar i kassan.:)
 

XlonyX

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
10 Januari 2019
Meddelanden
378
Mottagna reaktioner
218
Poäng
407
Står köpet som reserverat går det inte att dela upp ännu utan måste vara ett ”klart” köp. Så förklarade kundtjänst för mig

Aha, mitt klarna ligger hos inkasso nu för att det inte gick att dela upp betalningarna. De förklarade det som att ”på varje enskilt köp görs en bedömning, så det är inte alls säkert att köpen går att delbetala”
 

Hmm

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
11 Februari 2019
Meddelanden
1 009
Mottagna reaktioner
426
Poäng
557
Aha, mitt klarna ligger hos inkasso nu för att det inte gick att dela upp betalningarna. De förklarade det som att ”på varje enskilt köp görs en bedömning, så det är inte alls säkert att köpen går att delbetala”

Hos mig går det att delbetala all köp 200 kr eller högre.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp